Apr 18, 2009

..kami..beza!


hari nie? busan gile..x tau nak buat pe..on9 saja..bukak blog..stat la nak buang masa..heheheh..tadi aku bace blog 'sum1' nie.. ouh. entahlah..nothing much to say...but... lalalala...jauh nye perbezaan kami..'sum1' bgaikan angel yang trun dari kayangan..kami..xkan hidup dalam dunie yg sama..xpernah terfikir pon..tapi bile terlintas..seriau de gak..boleh ke aku masok dalam dunie die dan die merima khidupan aku?ahh! tak de pape yang akan terjadi..yup. it's true..aku takot..aku dgn die bagai langit dan bumi...too diffrent! tapi syeeda said..langit dan bumi saling memerlukan..u're too ridiculous gul! huh. mgkin die xpernah fikir mcm apa yg aku fkir..n please..jgn pk cm 2....aku xnak...xnak...xnak...oke?!. biarlah aku dgn care aku yg mgkin 1 ary nanti akan hilang dari die..and die? just go laahh...i dont need u..actually aku da tried so many things utk sakitkan hati die...tapi..mcm xde respon je..huh. aku xsuke die la...i hate u.oke. jgn baik lagi dgn aku boleh?. arghh!!!my life stil lg pjg..and there are 1000of people wil i meet...so.u go! go and get married by hook or by crook! dont bother me at all!!!! aku xpernah terpikir..tapi napedie slalu terlintas dlm fkiran aku? benci!!!!

No comments:

Post a Comment