Aug 12, 2009

especially 4 : n^u^R^u^L

dear... luv is not like wat u think.. yeah.. rase seronok ble kite tahu cnte kite berbalas.. tp,,sedar x yg satu ari nanti cinta tuh akn pergi juga.. stiap pertemuan..mesti mnuntut 1perpisahan..mcm aku knl ko.. kite bkwn sjk fom1.. aku ngn ko akn terpisah gak 1ary nti.. xlame je lagi.. masing2 bwk haluan sndiri.. situasi yg mbezakan kte kan.. aku pon penah rse pe ko rase..malah lagi teruk.. ye..aku xmnunggu mcm kau.. xde org yg boleh faham perasaan kite mlainkan kite sndiri.. skrg,,yg boleh tlg diri kau.. hanye kau... luv comes n go.. BOLEH JADIKAMU BENCI KPD SESUATU PADAHAL IA BAIK BAGI KAMU,DAN BOLEH JADI KAMU SUKA KPD SESUATU PDHAL IA BURUK BAGI KAMU. DAN (INGATLAH),ALLAH JUALAH YANG MENGETAHUI (SEMUANYA ITU) SEDANGKAN KAMU TIDAK MENGETAHUINYA -surah Al-Baqarah(216)
aku hope firman Allah nie dpt ko renungkan.. pcaye lah.. Allah mahukan yang terbaik utk hamba-Nya. kau dktkan diri pada Nya,,insyaallah.. kau tenang.. ingat,, aku..n kwn2 ko owez supot n de utk ko... k. ambil nie sbgi satu ujian utk kau mnempuh hari2 mndtg kelak..
"jika kau mmohon ssuatu keajaiban tetapi Tuhan tidak mengkabulkannya,jgn lah kau kecewa krn Tuhan lebih mengetahui yg terbaik buatmu. bsabar lah krn Tuhan sedang menguji keimanan mu.."

No comments:

Post a Comment