Sep 27, 2009

dunia baru!

berkata-kata tentang dunia baru..memang seronok utk dpt ssuatu yg baru.. tp susah utk mlupakan apa yg terjadi.. huh. apsal bermadah2 nie...HAHAAHA...
tiba-tiba dgn kehadiran seorang pelajar UNIVERSITY AL AZHAR,mesir sbntar td ke rumah.. aku realize yg parents aku benar2 berharap agar aku menjadi sepeti dia.. dia? da la ncem,,pandai nak mpos,,pastuh yang pling penting beriman.. alhamdulillah..sejuk perot cik jah mengandung...hehheeh...nseb baik la dia da de girl.. peh..girl dia HAFIZAH doe.. mghfl Al Quran..nk bnding kn aku yg bce pon belom cukup sempurna lagi..huhu~~ kerdilnya aku..

aku da nekad..tekad..n sume la yg kad2...aku nk ubah lifestyle aku..aku xnk mnyesal di kemudian hari.. masih belum terlambat... aku terpukul dgn kata2 abg aku : YG PENTING KENE TOLONG DRI SNDRI DLU. peh! tajam menusuk ke spinal cord aku tw x???!
hehehe... aku akn berusaha d skrg..bangun..bangkit...wake up!! jgn lg berangan bnde2 yg xbetol..yg hanya melalaikan je..

thanx to ****. walaupun dia cume bcerita..tp crita dia wt aku sedar yg.. aku xpatot tgu org mcm tuh..aku xpatot mengharap lg.. biarlah semua nya jd sejarah..dan aku xnak ulang lg..walaupun dlm aty nie..Tuhan je yg taw.. even owg lain wt2 cm phm aku..tp.. kowg stil xphm.. aku doakn kebhgiaan dia.. smoge dia bjumpa dgn insan yg mampu mnceriakn dia..yg mampu jage dia..yg mampu penuhi kemahuan dia..dan yg paling penting yg mampu buat dia menyayangi insan tersebut.. dan.. aku xkan pernah lupakan die.. aku akn tetap syg kn dia smpai tkdir yg akn mgubah perasaan aku pd dia.. em..

nie last posting aku.. maybe lps nie aku betol2 busy utk terakhir kali nye...aku akn updates afte my exam over...dan aku akan pastikan yg aku updates tuh..xkan mngecewakan hati si pembaca blog aku... ahhahahaha...sblum tuh..jgn lupe doakan kejayaan aku utk mjdi DOKTOR GIGI harapan mama dan ayah.. =D

oke. sekian terima kasih. wassalam..
Dr. Nor Zaratunaimah Hj Kolan (=P)

No comments:

Post a Comment