Nov 3, 2010

aku sedihh gile tawukk!!!
aarghh!!
benci la... nape bile aku niat ikhlas org slh ertikan? haishh.. bengang betol la... cnfirm n 4sure lps nie perang besar dan nth smpi bile nak berkhir.. akhir nya.. aku jd pesalah n... MINTA MAAF! shitt!!!! i hate this.. niat aku cuma nak tlg dy.. tp mereka yg menegah dan akhir aku jd mangsa.. korban kpd pmikiran org2 yg aku syg! hah! semua yg jahat .burok. adalah AKU! kan??

aku sedihh.. ade org lain care?? ade kesah ke ??? aku niat baik . akhirnya ...

kslhn aku dulu. memang aku bersalah! tp tgk keadaan la. walhal klw aku nak menipuu.. tak payah sekarang! aku bole wt bile2.. tp bila aku dtuduh benda yg aku tak wat . ya . AKU MARAH!!

sampi aty semua org yg AKU SAYANG wt aku mcmnie.. lgsg xkesah pasal aku bila aku kesah pasal dorg,,wat aku jdik mangsa . ahhhhhh!!! AKU BENCI !

*boleh x jgn tuduh benda yg aku tak wat . tak terlintas . tgk akhirnya .. tuh la. aku da malas . lantak la . niat baik nak menolong . tp . jadik macam nie. ya . AKU JAHAT ! puas hatii???

No comments:

Post a Comment